Αγαπητοί φίλοι,
Διαβάζω τίτλους σε δημοφιλείς ιστότοπους:
Ποια πασίγνωστη ελληνική εταιρεία έδωσε αυξήσεις και έκανε προσλήψεις;
Και μετά:
Προφυλακιστέοι ο τάδε και ο τάδε για οφειλές στο Δημόσιο.
Το Δημόσιο τού χρωστά φόρους, αλλά του παίρνει το σπίτι.
Για εκβίαση επιχειρηματία συνελήφθη υπάλληλος του ΣΔΟΕ.
Δύο κόσμοι, δύο καταστάσεις, με τον δεύτερο, τον σκοτεινό, κυρίαρχο. Στα ΜΜΕ ο κάθε ειδήμονας λέει το μακρύ και το κοντό του, λόγια, όλο λόγια, πράξεις ελάχιστες ή λιγοστές, αποτελεσματικότητα μηδέν. Πώς έγινε και γέμισε ο κόσμος κακούς επιχειρηματίες; Πώς έγινε να είναι στην ημερησία διάταξη το μπες-βγες στη φυλακή;
Κι από την άλλη, πόση διάσταση νομίζετε ότι παίρνει η είδηση για την επιτυχημένη πορεία της μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου στην οποία αναφέρεται ο πρώτος τίτλος; Ποιος νοιάστηκε να την προβάλει ευρέως ως καλό παράδειγμα, να αναδείξει τις επιτυχημένες της ενέργειες, να βρει κάτι θετικό σε όλη τη μαυρίλα; Είδατε πουθενά κανένα ουσιώδες αφιέρωμα στην υγιή επιχειρηματικότητα, κάτι που να σταθεί ως οδηγός και χάρτης για σας, για να πορευτείτε καλύτερα σε τούτο δω το χάος; Πόσα ανούσια μπλα μπλα και ανόητες υποσχέσεις να αντέξει ένας άνθρωπος; Και πόση αντοχή να επιδείξει όταν βάλλεται από παντού με καταστροφολογία και ανηθικότητα, υπό συνθήκες διάλυσης των δομών;
Ένα είναι σίγουρο: Αν δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας, αν δεν υπάρχουν επιχειρήσεις, αν δε στηριχτεί ο ιδιωτικός τομέας, δεν υπάρχει ελπίδα για το μέλλον. Και δεν υπάρχει μέλλον με ελευθερία και δημιουργία αν απουσιάζει η ηθική και η δικαιοσύνη.
Ίσως καταφέρνουν να επιβιώνουν μόνο όσοι διαθέτουν ισχυρό δυναμικό ως άτομα, σθένος, κρίση και ικανότητα ως έμφυτα χαρακτηριστικά. Πόσοι είναι όμως αυτοί; Και πόσο αντέχουν; Τι θα γινόταν αν μαζί με όλα αυτά διέθεταν γνώση για το αντικείμενο και γνώση για τις θεμελιώδεις λειτουργικές αρχές μιας επιχείρησης; Και τι θα γινόταν αν κι άλλοι άνθρωποι μάθαιναν αυτή τη γνώση και ξεμπλοκάριζαν το δικό τους δυναμικό και τις ικανότητες διευρύνοντας το πεδίο επιρροής τους; Και μαζί γνώριζαν τι σημαίνει πραγματικά ήθος, δίνω το καλό παράδειγμα, αναλαμβάνω ευθύνη και δεν επιτρέπω στα σκουπίδια να κυριαρχήσουν, δεν επιτρέπω να γίνω θύμα κανενός; Κάποιος πρέπει να τους τα διδάξει όλα αυτά, σωστά; Με ένα αποδεδειγμένα αποτελεσματικό σύστημα εκπαίδευσης, που δεν είναι «μία από τα ίδια».
Η συνταγή της επιτυχίας, φίλοι μου, δεν είναι πλέον εφτασφράγιστο μυστικό. «Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία» είπε δυο αιώνες πριν ο Ανδρέας Κάλβος. Εμείς συμφωνούμε και επαυξάνουμε: Για να μπορέσει κάποιος να διαθέτει αρετή και τόλμη, να ενδυναμώνεται και να μην καταρρέει, να δημιουργεί συνθήκες ηθικής και δικαιοσύνης, πρέπει να έχει γνώση, γνώση που να είναι διαθέσιμη, κατανοητή, εφαρμόσιμη, άμεσα αποδοτική.
Κι αυτή τη γνώση εμείς τη διαθέτουμε, με συνθήκες παράδοσής της μοναδικές στην Ελλάδα. Γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να σας το υπενθυμίσουμε: γυρίστε την πλάτη στην καταστροφολογία, εκπαιδευτείτε, αποκτήστε καινούργια γνώση, αλλάξτε πίστα λειτουργίας.
Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας, τώρα, μη χάνετε ούτε λεπτό!
Μη διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας. Με την επικοινωνία πάντα βρίσκεται λύση, σας διαβεβαιώνουμε. Ενημερωθείτε για τις καινούργιες υπηρεσίες που προσφέρουμε, βελτιωμένα πακέτα, πακέτα συμβούλευσης κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του πελάτη, με τη μέγιστη φροντίδα για τον καθέναν ξεχωριστά.
Μπείτε στο site μας και δείτε τις επιτυχίες των ανθρώπων που έχουν λάβει τις υπηρεσίες μας. Μιλήστε μας για τις δυσκολίες και τα προβλήματά σας. Μην περιμένετε, κάντε το!
«Η αναμονή είναι απλώς άλλη μια μορφή αποτυχίας – έλλειψης θάρρους. Όταν περιμένεις, είσαι αποτέλεσμα των πραγμάτων».[i]
Με εκτίμηση,
Άννα Σταυροπούλου,
Υπεύθυνη Ελέγχου Ποιότητας για την Ανοδική Πορεία[ii]
[i] Από το βιβλίο του Arte Maren, «Οι φυσικοί νόμοι του management: H Διαχειριστική Κλίμακα».
[ii] Η κ. Άννα Σταυροπούλου είναι φιλόλογος-επιμελήτρια κειμένων, με πολυετή εμπειρία και παρουσία στην εκδοτική αγορά της Αθήνας. Τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει τη μετάφραση και την επιμέλεια της τεχνολογίας που διατίθεται από την Ανοδική Πορεία, εποπτεύοντας όλη τη γραμμή παραγωγής του διδακτικού υλικού.